?

Log in

No account? Create an account
A Day in the Life [entries|archive|friends|userinfo]
**Lauren**

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Weird... [Aug. 11th, 2005|10:50 pm]
**Lauren**
[Current Mood |contemplativecontemplative]

Things are weird now... It's weird to think that in a few days i won't really live here anymore... It's just strange to think about all the friends that i'm not going to be seeing as often... and my family won't be right there ya know... I've been around the corner from them all my life so it will be different without them... Today was my last day at work and that is weird... i really actually enjoyed working there and i liked the people that i worked with... I worked a double today and it was sad tonight when i had to leave cuz i love working there! i really did! and the people there are cool and they make you laugh! and strangly, when my day was going bad, when i get to work it would seem to get better because i'd laugh it all off. and i learned a lot about a lot working there. yea... i'll miss it!

But i do leave on saturday and my prayer is that i'll love it at FSU and that i'll do well! I don't want to get over there and be homesick... that's like the one thing that i don't want at all... and i didn't think that would be a thing at all... cuz forever i've wanted to go away but the closer it gets... it does get a little scarey. It's just going to be something i need to get used to. I'm going to try and stay as busy as possible because i know that if i do that then i'll be the most happy. I won't have time to sit around and think... I just want it to work out over there! Well... i'm going to go now cuz this is just me reambling...

XOXO
Link6 comments|Leave a comment

Hurray! [Aug. 7th, 2005|11:13 pm]
**Lauren**
[Current Mood |excitedexcited]

I get to leave for school on saturday! YAY!
LinkLeave a comment

i'm so excited! [Jul. 8th, 2005|12:47 am]
**Lauren**
[Current Mood |excitedexcited]

I am leaving tomorrow for Orlando tomorrow! It's going to be nice cuz i can get away from the storm! Also... i get to see STEVE! and i most definately miss him so that will be cool! Ashley is dancing and this is their national competition tha i'm going to... it should be cool! i hope they do well! i'm going to bed now! i'm tired! i worked a double again today!

XOXOXO
Link4 comments|Leave a comment

(no subject) [Jun. 21st, 2005|11:10 pm]
**Lauren**
[Current Mood |lovedindescibabley happy]

"if you pursue happiness you'll never find it"
-C.P. Snow

"Happiness comes from the capacity to feel deeply,to enjoy simply, to think freely, to risk life, to be needed."
-Storm Jameson



Today was a good day i guess. worked for a while... i cooked today for like 3 hours after i got done with my 11-4 cashier shift... it was cool though i like cooking... it's not that hard... just always movin fast. well i'm dead tired... going to bed now...

XOXO

-Lolly
Link1 comment|Leave a comment

it's been a while... [Jun. 15th, 2005|08:21 pm]
**Lauren**
[Current Mood |draineddrained]

I AM SO DEAD TIRED!! i woke up early to get my aunt and uncle from the airport. they just got back from alaska. and then i had to take my little sister to dance and then i worked from 11-5. no doesn't sound long but it felt it. the computers were broke so we had to look prices up on a menu and then use a calculator from Dollar Tree to find the total for each person. and then figure out the customers change the same way. REDICULOUS! and.. today was cleaning day for the inspector that is coming tomorrow so lindsay and i had to DEGREASE and SANITIZE the entire foyor which is not air condidtioned and we had to prop the door open to let the freshly painted door dry. it was so hot! it was just a long day all around and i haven't been able to sleep very well lately either so doing all this stuff is so tiring! but we did play with the label machine for a while and that was neat. uh huh... steve has a new name tag with 2 handicap sign on each side of his name. mine has hearts :)


it's weird how life works... so many things to think about... A LOT of things to worry about... but you (I) just have to trust that all will work out well. I have so much stuff to do to get ready for college. it's amazing the things i have to do. and as i talk to more people the more i discover that i need. the main thing that i need right now is a third roommate. i despirately need this 3rd person. we've had a few people talk about moving in and we've talked with them but no one that would seriously be good. ya know! we need a calm and laid back type of person and that is so hard to find! so that is a HUGE priority right now. and also just gettingv everything that i need cuz i don't have a bed or anything. just some pretty green polka dot dishes. and a few items that i got as raduation gifts. yes well... i'm off to do something.... now sure what.. but something!

XOXO

-LOLLY
Link2 comments|Leave a comment

hmm... [Jun. 8th, 2005|11:12 pm]
**Lauren**
[Current Mood |pensivepensive]

lots of thinking.... over analyzing and then more thinking... i should probably not think anymore but there is just a lot on my mind. and yea bad thoughts do come from over thinking subjects but the best decisions come from thinking things through completely... so that is what i'm doing.
LinkLeave a comment

its been a while [Jun. 8th, 2005|12:33 am]
**Lauren**
[Current Mood |contentcontent]

it's been so long since i've written in this! wow! i'm using my new laptop tp write now... i like it! i have been working a lot lately in fact on any given deay between the hoursof 10 and 2 you could find me at sonny's... but it'scool i like it andi like having the money. i went to fsu this past week and it was cool i met some people and i like the campus.. nothing real special about it but i did like it. and i got to see my house and i love that! i am excited and yes i will admit a bit nervous but the fun and adventure that is in store will be amazing! we also have lost our little bear dog.. the workers at our house let him out and he is gone forever... not dead though but kidknapped... i'm sure of it! but now we have a new dog.. and she is soooo little! but adorable! anyway... to bed i go
Link1 comment|Leave a comment

PROM! [Apr. 24th, 2005|04:09 pm]
**Lauren**
[Current Mood |rushedrushed]

Juniors, Prom was awesome! it was so much fun! it looked amazing! thank you so much! I had so much fun!

I had a lot of fun last night! Mr. Rollwagen did a good job with the music... i think everyone had a good time and they were all pleased. the food was great and the horse rides were pretty cool. yup yup... it was fun!

So today i'm off to work! hot dog! Then i should probable work on this take home quiz...but it doesn't look like that's going to happen! so anyway... GOTTA GO GET READY FOR WORK! GOOD AFTERNOON!!

XOXO
LinkLeave a comment

Sugar and Spice and Everything Nice... [Apr. 17th, 2005|10:31 pm]
**Lauren**
[Current Mood |happyhappy]

...that's what my weekend was made of! Friday I closed... yuck but then i went and hung out with some people from work and that was fun. then i worked on Sat morning from 11-4:45 and I made six gallons of Cole Slaw which is 2 big tubs full... with my hands! Then i went home ... power napped and went to the mall with my little sister... bought her some stuff and me some stuff but come to find out the stuffi bought for myself... yea it looks like a maturnity shirt... it's going back! Then i went to a movie with my buddy, Steve. Fever Pitch is SOOO good! well not the best ever but still pretty darn funny! Then today... i worked at 11 and got off at 3:30... today was kinda stressful cuz it was busy but i still liked it for some reason... who knows...then TERM PAPER... yuck! i hated doing that! but after i finished my paper i went to the beach and then got a milkshake at Steak 'n Shake

Life is happy... so smile a lot!
Link2 comments|Leave a comment

HELLO...! [Apr. 12th, 2005|11:27 pm]
**Lauren**
[Current Mood |drainedSLEEPIN']

So we're playing this game at school with all the seniors... it's going pretty well I guess. I'm still alive but i haven't shot my target... which could be a problem cuz i don't know how or where to do it! it's hard! have a lot to do this week... which is why i'm still awake now... so i'm going to be stessing and more than likely a little on edge... but it's cool cuz after this week life will get better... cuz many of my stresses will be gone... like a term paper! and it'll be one week closer to the end of softball! which is one week closer to graduation which is one week closer to summer and me moving to TAlly! YAY! so much fun but with all this progression come saddness.... but still a lot of excitement! k! going to bed!
XOXO
LinkLeave a comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]